VALTRA

Tapahtumatoimisto Tapaus haki kumppania asiakkaalleen, Valtralle, livetapahtumien peruunnuttua kesällä 2020. Kyseessä oli Valtran uuden G-sarjan ensimmäisen traktorin lanseeraus Euroopan laajuisesti.

VALTRA

Tapahtumatoimisto Tapaus haki kumppania asiakkaalleen, Valtralle, livetapahtumien peruunnuttua kesällä 2020. Kyseessä oli Valtran uuden G-sarjan ensimmäisen traktorin lanseeraus Euroopan laajuisesti.

Haaste

Tapahtumat peruutettu, ja lanseeraus lähestyy

Miten toteuttaa livetapahtuma ja samanaikaisesti lanseerata uusi mallisto virtuaalisessa showroomissa?

Ratkaisu

Lanseeraus virtuaalisessa showroomissa

Tapauksen alustavan suunnitelman pohjalta päätimme yhdessä toteuttaa lanseerauksen virtuaalisen showroomin ja online-tapahtuman avulla hyödyntämällä viimeisimpiä digitaalisia 3D- ja 360° -palvelualustoja.

Toteutus

Immersiivinen virtuaalitapahtuma ja showroom

Tässä kaksipäiväisessä virtuaalispektaakkelissa Kuubi vastasi kaikkien tarvittavien verkkopalveluiden luovasta suunnittelusta, 2–3D-toteutuksista ja koodauksesta. Tätä kokonaisuutta ei olisi saatu maaliin ilman asiakkaan, Tapauksen ja Kuubin saumatonta yhteistyötä, periksiantamatonta tekemisen meininkiä ja hyvää fiilistä.

“Virtuaalinen showroom on täysin uudenlainen visuaalinen asiakasrajapinta. Design on fresh ja showroom antaa loistavan interaktiivisen asiakaskokemuksen. Kiitos Kuubin tiimille showroomin upeasta suunnittelusta ja toteutuksesta!”

- Pamela Engels, Valtra

Tulokset

Tapahtumaan osallistui 190 lehdistön edustajaa, 3 800 diileriä ja 13 800 asiakasta

Ensimmäinen tilaus 2 tunnissa

Ensimmäinen koko sarjan tilaus viikossa

Käytämme sivustolla evästeitä luodaksemme mahdollisimman käyttäjäystävällisen kokemuksen.