MITSUBISHI

Kuubi suunnitteli ja toteutti vaikuttavan monikanavaisen lanseerauksen uudelle Mitsubishi Outlander PHEV -mallille sekä toimii yhtenä brändin jatkuvan mainonnan tuotantokumppaneista.

MITSUBISHI

Kuubi suunnitteli ja toteutti vaikuttavan monikanavaisen lanseerauksen uudelle Mitsubishi Outlander PHEV -mallille sekä toimii yhtenä brändin jatkuvan mainonnan tuotantokumppaneista.

Haaste

Mitsubishi Outlander PHEV:n lanseerauksen tavoitteena oli herättää uuden mallin kiinnostus erityisesti nykyisten PHEV-asiakkaiden ja merkin muun kohderyhmän keskuudessa. Kampanjan keskiössä olivat auton ominaisuuksien, japanilaisuuden ja brändin muiden vahvuuksien korostaminen. Tärkeää oli viestiä erottuvasti useissa eri kanavissa samanaikaisesti ja tukea lisäksi jälleenmyyjien markkinointia.

Outlanderin lanseerauksen ohessa Astara etsi osaavaa tuotantokumppania jalkauttamaan sekä Mitsubishin että Kian kansainvälisiä materiaaleja että paikallisia konsepteja tehokkaasti ja luovasti eri medioihin ja formaatteihin. Kumppanilta edellytettiin luovaa otetta ja kykyä tuottaa korkealaatuisia materiaaleja nopeasti ja johdonmukaisesti.

Ratkaisu

Kuubi suunnitteli ja toteutti Outlander PHEV:n lanseeraukseen kokonaisvaltaisen kampanjan, joka toi esiin mallin keskeiset kilpailuedut – kuten pitkän toimintamatkan, vetokyvyn ja alkuperäisen japanilaisuuden.

Kampanjassa hyödynnettiin Astaran kansainvälisiä pääviestejä ja kuvamateriaaleja, joita Kuubi jalosti kohderyhmille soveltuviksi ja eri kanaviin jalkautettaviksi. Tärkeässä roolissa oli materiaalien tuotanto ja sovittaminen eri formaatteihin tiukassa aikataulussa. Kampanja jalkautui radioon, digimedioihin ja printtimainontaan. Lisäksi tuotettiin kohdennettu suorakirje.

Lanseerauksen jälkeen yhteistyö on jatkunut kumppanuutena. Kuubi tuottaa Astara Auto Finland Oy:lle Mitsubishin lisäksi myös Kia-merkin kampanjamateriaaleja, tukien brändien markkinointia ketterästi ja laadukkaasti.

Käytämme sivustolla evästeitä luodaksemme mahdollisimman käyttäjäystävällisen kokemuksen.