MAJ
Uusi kauneusalan yritys MAJ vie palvelut asiakkaiden luo. Suunnittelimme kampanjan, jossa kerrottiin uudenlaisesta mahdollisuudesta työskennellä ja houkuteltiin alan ammattilaisia liittymään MAJn huipputiimiin.
MAJ
Uusi kauneusalan yritys MAJ vie palvelut asiakkaiden luo. Suunnittelimme kampanjan, jossa kerrottiin uudenlaisesta mahdollisuudesta työskennellä ja houkuteltiin alan ammattilaisia liittymään MAJn huipputiimiin.
Haaste
Kuinka nostaa MAJn tunnettuutta?
MAJ tarjoaa täysin uudenlaisen tavan työskennellä kauneus- ja hyvinvointialalla. MAJn kautta alan ammattilaiset voivat viedä palvelunsa asiakkaiden luo joustavasti ja helposti. Haasteena oli kertoa alan ammattilaisille – potentiaalisille MAJlaisille – että MAJlla työskentely on coolimpi, innostavampi ja tuottoisampi tapa tehdä alan duunia. MAJn riveissä pääsee tekemään jotain uutta ensimmäisten joukossa.
Ratkaisu
Yhdistelmä trendikkyyttä ja rempseää asennetta
Halusimme tuoda MAJn esiin isosti, jotta saamme nimelle tunnettuutta ja kohderyhmän kiinnostumaan. MAJn vahvuuksia on tietynlainen itsevarma ja rempseä asenne, jonka halusimme pitää mukana kaikissa toteutuksissa. Lanseerasimme samalla uuden verbin “majtata”.
Toteutus
Do it MAJ way!
Display- ja somemainonnan visuaalinen maailma haki vaikutteita muotilehtien tyylistä, mutta toimme kuviin selkeitä viitteitä kauneudenhoitoalalta. Radiomainonnassa puhuteltiin suoraviivaisesti kohderyhmää, joka viettää työskennellessään paljon aikaa radion ääressä. Do it MAJ way!
Kuuntele radiomainokset