LIDL
Kuubi on Lidlin virallinen online-kumppani. Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Lidlille crea- ja tech-kulmalla isompia kampanjoita, kuten myös pienempiä ripeitä lähtöjä vuodesta 2013 lähtien. Vastaamme myös heidän viikoittaisten tarjousmateriaalien päivityksistä onlineen ja televisioon.
LIDL
Kuubi on Lidlin virallinen online-kumppani. Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Lidlille crea- ja tech-kulmalla isompia kampanjoita, kuten myös pienempiä ripeitä lähtöjä vuodesta 2013 lähtien. Vastaamme myös heidän viikoittaisten tarjousmateriaalien päivityksistä onlineen ja televisioon.
Pölyttäjäiset
Teimme yhdessä Lidlin ja Suomen Luonnonsuojeluliiton kanssa videon, jossa kerrotaan pölyttäjien tärkeästä roolista yhteiskunnassa. Moni pölyttäjälaji on kuolemassa sukupuuttoon, ja me voimme omilla valinnoillamme vaikuttaa siihen, että elämä jatkuu. Ja tietyt tuotteet ovat edelleen saatavilla kaupan hyllyssä.
Videossa käytettiin sekä stock-materiaalia että myymälässä kuvattua kuvaa. Oman lisänsä videoon tuo animoimamme Pessi-pörriäishahmo, joka seikkailee kuvassa tuoden koko pörriäisporukan äänen kuuluviin.
Pääsiäisen munajahti
Kuubi toteutti Lidlille jo toista kertaa pääsiäisen munajahdin. Ensimmäinen toteutettiin vuonna 2022.
Osallistumaan pystyi lataamalla itselleen Lidl Plus -appin etsimällä kartan avulla 3 ”rastia” ja lukemalla rastin QR-koodin. QR-koodilla avautui Lidl Plus -kuponki, joka ilmestyi appiin. Näyttämällä 3 kuponkia tapahtumapisteellä pystyi osallistumaan munajahtiin.
Munajahti toteutettiin samaan aikaan Helsingissä, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä ja Oulussa.
Kuubi suunnitteli kampanjan key-visun ja tuotti kaikki kampanjamateriaalit DOOHiin ja someen. Materiaalit koostuivat ennakkomainonnasta jokaisessa neljässä kaupungissa sekä itse tapahtumapäivän / tapahtuma-ajan materiaaleista.
Halloweenin aarrejahti
Kuubi toteutti halloweenin aarrejahdin 2023 jatkumona erinomaisesti toimineelle pääsiäisen munajahdille.
Osallistumaan pystyi lataamalla itselleen Lidl Plus -appin etsimällä kartan avulla 3 ”rastia” ja lukemalla rastin QR-koodin. QR-koodilla avautui Lidl Plus -kuponki, joka ilmestyi appiin. Näyttämällä 3 kuponkia tapahtumapisteellä pystyi osallistumaan aarrejahtiin. 100 ensimmäiselle jaettiin yllätyskasseja, joissa oli lahjakortteja.
Aarrejahti toteutettiin samaan aikaan Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Jyväskylässä.
Kuubi suunnitteli kampanjan key-visun ja tuotti kaikki kampanjamateriaalit DOOHiin ja someen. Materiaalit koostuivat ennakkomainonnasta jokaisessa neljässä kaupungissa sekä itse tapahtumapäivän / tapahtuma-ajan materiaaleista.