EDITA PRIMA
Edita Primalla oli selkeä konsepti ja visio: kertoa vaikuttavasti yrityksen kehityskaari ja tarjooma menneisyydestä tähän päivään. Tuloksena syntyi brändifilmi, jossa tarina on kiteytetty 30 sekuntiin.


EDITA PRIMA
Edita Primalla oli selkeä konsepti ja visio: kertoa vaikuttavasti yrityksen kehityskaari ja tarjooma menneisyydestä tähän päivään. Tuloksena syntyi brändifilmi, jossa tarina on kiteytetty 30 sekuntiin.
Miten tiivistetään 160 vuoden historia ja nykyinen tarjooma napakkaan 30 sekunnin tarinaan?
Asiakkaallamme oli selkeä konsepti ja toive: kertoa vaikuttavasti yrityksen kehityskaari ja tarjooma menneisyydestä tähän päivään. Kuubin tiimi pääsi syventämään tätä visiota yhdessä asiakkaan kanssa, kun käsikirjoitus hiottiin valmiiksi ja arkistomateriaalit kaivettiin esiin. Yhdessä herätimme eloon historiallisen sisällön – ja taitavasti hyödynnetty AI auttoi meitä elävöittämään sen aivan uudelle tasolle.
Tuloksena syntyi visuaalisesti vaikuttava pääfilmi, josta syntyi lisäksi 15 sekunnin versio sekä lukuisia kokoversioita tehokkaaseen mainoskäyttöön. Tällaiset projektit muistuttavat siitä, miten hienoja asioita syntyy, kun historia, teknologia ja luova yhteistyö kohtaavat.
