DNA SAMSUNG GALAXY S

Saimme loistavan kutkuttavan haasteen tuoda Samsungin uusin Galaxy S -sarjan lippulaivamallisto TikTokiin uskottavalla, median ehtoihin vastaavalla tyylillä – ja tietenkin vahvalla DNA-näkyvyydellä.

DNA SAMSUNG GALAXY S

Saimme loistavan kutkuttavan haasteen tuoda Samsungin uusin Galaxy S -sarjan lippulaivamallisto TikTokiin uskottavalla, median ehtoihin vastaavalla tyylillä – ja tietenkin vahvalla DNA-näkyvyydellä.

Haaste

Kun tyypit tulee TikTokiin valmiiden mainosvideoiden kanssa

Valmiit ison rahan kansainväliset mainosvideot näyttävät hyviltä, mutta eivät toimi TikTokin maailmassa. Miten siis herättää valveutuneiden ja vaativien nuorten kuluttajien huomio jälleen uutta puhelinmallia kohtaan? Varsinkin kun uusia puhelimia lanseerataan kuin sieniä sateella.

Ratkaisu

Kun sun tarttee selittää boomereille et mikä on POV

TikTokin POV-trendissä (Point of view) katsojille esitellään jokin havainto, huomio tai ongelma. Tässä tapauksessa esitimme meille suomalaisille hyvin tutun ongelman: kuinka ottaa hyviä kuvia Suomen talven lähes loputtomalta tuntuvassa pimeydessä.

Idea rakentui siis hyvin luontevasti lanseerattavan laitesarjan kehittyneiden yökuvausominaisuuksien ympärille.

Toteutus

Se tunne kun sä jäät TikTokissa kiinni aitouden esittämisestä

TikTok erottuu muista somealustoista aitoudella ja rosoisuudella. Myös brändit omaksuvat TikTokissa aitouden ehdot. Kanavassa on oltava kanavan ehdoilla – aidosti ja rehellisesti. 

Annettuun haasteeseen oli lopulta helppo vastata, koska tuote on kunnossa. Video kuvattiin mainostettavalla laitteella ilman, että kuvaa tarvitsi käsitellä jälkikäteen. Ammattimaista kuvaus- tai valokalustoa ei käytetty lainkaan. Myös esiintyjä oli DNA:n myyjä, omana itsenään, omalla tyylillään.

Käytämme sivustolla evästeitä luodaksemme mahdollisimman käyttäjäystävällisen kokemuksen.