Valtra
Valtra showroom: digitaaliset
3D- ja 360°-palvelualusta
Haaste
Livetapahtumien peruunnuttua haasteena oli lanseerata Valtran uuden G-sarjan ensimmäinen traktori euroopanlaajuisesti virtuaalisesti kesällä 2020.
Ratkaisu
Yhdessä asiakkaan kanssa päätimme toteuttaa lanseerauksen virtuaalisen showroomin muodossa.

Toteutus
Tässä kaksipäiväisessä virtuaalispektaakkelissa Kuubi vastasi kaikkien tarvittavien verkkopalveluiden luovasta suunnittelusta, 2–3D-toteutuksista ja koodauksesta. Tätä kokonaisuutta ei olisi saatu maaliin ilman asiakkaan, Tapauksen ja Kuubin saumatonta yhteistyötä, periksiantamatonta tekemisen meininkiä ja hyvää fiilistä.
“Virtuaalinen showroom on täysin uudenlainen visuaalinen asiakasrajapinta. Design on fresh ja showroom antaa loistavan interaktiivisen asiakaskokemuksen. Kiitos Kuubin tiimille showroomin upeasta suunnittelusta ja toteutuksesta!” - Pamela Engels, Valtra


Tulokset
Tapahtumaan osallistui, 190 lehdistön edustajaa, 3 800 diileriä ja 13 800 asiakasta.
Ensimmäinen tilaus 2 tunnissa
Ensimmäinen koko sarjan tilaus
viikossa