Creativity
LOVES TECHNOLOGY

Metso Outotec

Virtuaalinen showroom

Haaste

Metso-Outotec halusi luoda ratkaisun Nordtrack™ ja Lokotrack® -tuoteperheiden esittelyyn ja lanseeraukseen.

Ratkaisu

Suunnittelimme asiakkaalle palvelun joka sai nimekseen Liveroom. Tuotteet visualisoitiin 3D-grafiikan avulla virtuaalisessa ympäristössä, ja lanseeraustapahtumia varten palvelussa oli oma osionsa.

metso outotec liveroom metso outotec liveroom metso outotec liveroom

Toteutus

Kuubi vastasi palvelun suunnittelusta ja toteutuksesta. Liveroom suunniteltiin alusta asti laajennettavaksi: ensimmäinen versio julkaistiin Nordtrack™-tuotteiden lanseerauksessa keväällä 2021, ja tila laajeni Lokotrack®-tuoteperheellä loppuvuonna 2021. Palvelu integroitiin Metso Outotecin taustajärjestelmiin seurattavuuden helpottamiseksi. Liveroomia varten tehtyjä grafiikoita hyödynnettiin laajamittaisesti myös tuotteiden markkinointikampanjoiden yhteydessä.

Tulokset

Kuubi vastasi palvelun suunnittelusta ja toteutuksesta. Liveroom suunniteltiin alusta asti laajennettavaksi: ensimmäinen versio julkaistiin Nordtrack™-tuotteiden lanseerauksessa keväällä 2021, ja tila laajeni Lokotrack®-tuoteperheellä loppuvuonna 2021.

Palvelu integroitiin Metso Outotecin taustajärjestelmiin seurattavuuden helpottamiseksi. Liveroomia varten tehtyjä grafiikoita hyödynnettiin laajamittaisesti myös tuotteiden markkinointikampanjoiden yhteydessä.

“Virtual showroom is a totally new customer experience for our vast global aggregates community with a real life touch and feel. We started off with the Nordtrack™ Liveroom and expanded with the Lokotrack® Liveroom - all built in one year together with new online launch events. A big thank you to Team Kuubi for their digital marketing design and execution skills. Kuubi has been easy, fast and fun to do business with, always having our customer experience first and foremost in their mind.”

- Helena Lindfors, MO project manager

metso outotec liveroom metso outotec liveroom metso outotec liveroom metso outotec liveroom metso outotec liveroom

Katso myös tämä

Suunnittelimme asiakkaalle noin 2 minuuttisen videon, joka sai nimekseen If it touches the rock, keep it in stock. Tuotteet ja tarjooma visualisoitiin ja esitettiin 3D-grafiikan avulla hyödyntäen mahdollisimman paljon Showroomiin tuotettuja aineistoja.