B2B
b2cYritystenkin välisessä markkinoinnissa vaikutetaan aina ihmiseen, ei yritykseen. Teknologia saa olla kovaa, kunhan inhimillisyys on aina läsnä.
3D-mallinnus ja animointi
Voimme vaatimattomasti todeta, että 3D-osaamisemme on kansainvälistä huipputasoa. Meiltä yrityksesi saa yksityiskohtaiset ja aidonoloiset mallinnukset sekä tuotetta tai yritystäsi esittelevät animaatiovideot.
Pelit
Oivaltava ja oivaltavasti brändätty pelillinen toiminto voi jättää todella vahvan muistijäljen. Peli voi asua bannerissa, verkkosivulla tai se voi olla oma sovelluksensa.
Verkkosivulla toimiva kevyt, mutta silti näyttävä peli on helppo jakaa eteenpäin omille kumppaneille ja asiakkaille.
Virtuaaliset showroomit
Virtuaalinen showroom on yrityksesi tuotteiden näyteikkuna digimaailmassa. Se voi toimia aina auki olevana esittely- ja kauppapaikkana tai paikkana kertaluonteisille lanseeraustapahtumille sekä muille yksittäisille eventeille.
Verkkosivut
Suosimme verkkosivujen suunnittelussa ja tuotannossa Storyblok-alustaa. Olemme toistaiseksi Storyblok-julkaisujärjestelmän ainoa yhteistyökumppani Suomessa. Storyblok on ketterä, skaalautuva ja kustannustehokas alusta verkkosivujen julkaisuun. Vankan yhteistyön pohjalta pystymme käyttämään Storyblokia tehokkaalla, näyttävällä ja luovalla tavalla. Tämäkin sivu on Storyblok-toteutus.
Brändityö ja mainonnan konseptit
Yritysten brändeiltä vaaditaan jatkuvasti yhä aktiivisempaa ja avoimempaa yhteiskunnallista osallistumista. Yrityksen arvojen tulee näkyä selkeästi ja brändin on oltava vahvasti tätä päivää. Samoin mainonnassa kampanjoiden täytyy herätellä ja puhutella, ilman tyhjiä lupauksia. Silloinkin kun haluat viihdyttää, ole mieluummin hauska kuin hassu.
Brändityön ja syvemmän mainonnan suunnittelun ohessa Kuubi tarjoaa myös kevytkonseptointia. Se antaa mahdollisuuden toteuttaa tarkemmin tietylle kohderyhmälle ja tiettyyn kanavaan suunniteltuja toteutuksia – esimerkiksi vaikuttajayhteistyön kautta. Kevyemmässä taktisessa konseptoinnissa painotetaan toteutusten näkyvyyttä. Näin normaalisti suunnitteluun kuluvaa rahaa jää enemmän käytettäväksi kohdennettuihin mediaostoihin.
