Torino Kauraspagetti lanseerattiin sadonkorjuuhengessä

Torino Kauraspagetti lanseerattiin sadonkorjuuhengessä
HAASTE
Raisio toi markkinoille Suomen ensimmäisen pitkän kauraspagetin. Haasteena oli tuoda uniikki tuote esiin hyvää makua, kauraisuutta ja terveellisyyttä korostaen. Parempi vaihtoehto koko perheen arkiruokailuun!
RATKAISU
Lanseeraus osui elokuulle, joten lähdimme sadonkorjuutunnelmissa kaurapellolle. Nyt on nimittäin kauraa – myös spagetissa!
TOTEUTUS
Toteutimme kampanjan, jonka keskiössä olivat shopper-julisteet sekä radiomainonta. Yksinkertaisella visulla nostimme tuotteen sankariksi. Kampanjaan kuului myös natiivi- ja somemainonta, jossa tuotiin esiin herkullisia koko perheen reseptejä.
TULOKSET
Torino Kauraspagetin myynti kasvoi yli 20 % kampanja-aikana verrattuna vastaavaan ajanjaksoon ennen kampanjaa. “Kuubin kanssa yhteistyö sujui erinomaisen hyvin ja mutkattomasti. He ymmärsivät heti, mitä kampanjalta haluttiin, ja lopputulos oli todella onnistunut.”