Anna
//
30.4.2024
“On ilo tehdä yhteistyötä kuubilaisten kanssa!”*
Viime blogissamme vertasimme toimintaamme bändiin, jonka asiakastyytyväisyys kuuluu yleisön aplodeina. Olemme nyt jatkaneet bänditreenejä ja esiintymistämme entistä innokkaammin. Ylpeänä voin kertoa, että viimeisimmän asiakastyytyväisyysmittauksemme myötä olemme saavuttaneet uuden ennätyksen: NPS-lukumme on noussut huimasti lukemaan 88.2! Tämä on selkeä osoitus siitä, että olemme ylittäneet asiakkaidemme odotukset ja jatkaneet kehittymistä kaikilla osa-alueilla.
Olemme tehostaneet omia prosessejamme, keskittyneet vahvuuksiimme ja panostaneet pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin. Olemme myös toivottaneet palautteen tervetulleeksi ja ylläpitäneet avointa dialogia asiakkaidemme kanssa. Yksi arvoistamme, asiakaskeskeisyys, on näkynyt jokapäiväisessä toiminnassamme, ja tämä on selvästi huomattu asiakkaidemme keskuudessa.
“Laadukasta jälkeä, näkemyksellistä ja asiantuntevaa”*
Saamamme palaute on ollut ylivoimaisen positiivista. Asiakkaamme ovat arvostaneet muun muassa Kuubin positiivista mielikuvaa ja toimivaa yhteistyötä. Erityisiä kiitoksen aiheita olivat myös seuraavat:
ystävällinen ilmapiiri
asiantuntijuus
aikatauluissa pysyminen ja tehokkuus
innovatiiviset ideat
sujuva projektinjohto
visuaalinen näyttävyys
laadukkaat toteutukset
lisäarvon tuottaminen.
Palautteen perusteella on selvää, että Kuubin tiimi on onnistunut löytämään ja tuomaan esiin sen pienen tai suuren lisäarvon, joka vie suunnittelutyömme ja tekemämme toteutukset aina seuraavalle tasolle.
Olemme todella ylpeitä siitä, että asiakkaamme kokevat Kuubin tiimin proaktiivisena ja ymmärtävänä kumppanina, joka osaa ennakoida ja vastata asiakkaan tarpeisiin innovatiivisesti ja luovasti. Asiakkaamme ovat korostaneet, kuinka Kuubin kanssa on helppo työskennellä luotettavasti ja aikataulujen mukaisesti, ja kuinka tiimimme ideat ovat tuoreita, ja palautteeseen reagoidaan asiallisesti.
“Yhteisymmärryksessä asiakkaan kanssa”*
Kuten aiemmin totesimme, jokainen numero ja palaute antaa meille lisää aineksia "sävellystyöhömme", jotta bändimme voi jatkossakin soittaa musiikkia, joka saa yleisön palaamaan luoksemme yhä uudestaan. NPS-lukumme noustua 88.2 pisteeseen tuntuu, että bändimme soittaa entistäkin tarttuvampia kappaleita. Tämä onnistuminen on yhteistyön, avoimuuden ja jatkuvan kehityksen tulos. Palautteen pohjalta aiomme panostaa entistäkin enemmän mm. projektisuunnitelmien dokumentointiin sekä rohkeisiin luoviin ideoihin.
Kiitos, upeat asiakkaamme, palautteestanne ja luottamuksestanne sekä siitä, että olette osa tätä matkaa. Odotamme innolla tulevia projekteja ja uusia mahdollisuuksia ylittää odotuksenne kerta toisensa jälkeen.
Rock on, Kuubi!
*Lähde: Kuubin asiakastyytyväisyysmittaus, avoimet kommentit